Η Growplan χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του site, ΚΑΙ για να σας προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης.Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των cookies σε αυτόν τον ιστότοπο και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τις απορρίψετε περιέχονται στην πολιτική για cookies. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο ή κάνοντας κλικ στο "Κατάλαβα!", συναινείτε στη χρήση των cookies.

Κατάλαβα!

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ψηφιακός Μετασχηματισμός (Digital Transformation)

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) είναι η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο λειτουργίας και την απόδοση αξίας στους πελάτες. Είναι επίσης μια πολιτισμική αλλαγή που απαιτεί από τους οργανισμούς να προκαλούν συνεχώς το status quo και να πειραματίζονται συνεχώς.
Πλέον έχει γίνει αναγκαιότητα οι επιχειρήσεις να καταστούν ψηφιακά ανταγωνιστικές υιοθετώντας προηγμένες ψηφιακές πρακτικές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους. Οι κύριοι τομείς εστιάζονται στα κάτωθι:
  • Data-driven company: Πολλές εταιρείες σήμερα προσπαθούν να γίνουν Data-driven. Αλλά τι σημαίνει αυτό ακριβώς; Περισσότερο από την απλή εγκατάσταση των σωστών εργαλείων και εφαρμογών, η ανάληψη δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων αποτελεί μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής, των συστημάτων, των διαδικασιών και του πολιτισμού της. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας νοοτροπίας στην οποία τα αναλυτικά στοιχεία αποτελούν τη βάση όλων των επιχειρηματικών αποφάσεων που βασίζονται σε γεγονότα και αγκαλιάζονται από όλα τα επίπεδα της επιχείρησης. mΤα δεδομένα έχουν γίνει ένα βασικό επιχειρηματικό περιουσιακό στοιχείο που επιτρέπει καλύτερες, ταχύτερες, και λιγότερο κοστοβόρες επιχειρηματικές διαδικασίες. Οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα σχετικά με όλες τις πτυχές της επιχείρησης. Επιτρέποντας στους εργαζόμενους σε όλα τα επίπεδα να χρησιμοποιούν τα σωστά δεδομένα την κατάλληλη στιγμή, τα δεδομένα μπορούν να προωθήσουν την αποφασιστική λήψη αποφάσεων και να αποτελέσουν μέρος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των εταιρειών.
  • Cloud computing: Το Cloud computing μπορεί να φέρει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων μειώνοντας τα κόστη και αυξάνοντας την ευελιξία τους. Οι επιχειρήσεις κρίνεται απαραίτητο να αποκτήσουν υποδομές «cloud», ώστε να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους τους και να διασφαλίσουν την επιτυχή και αποδοτική ενσωμάτωση τους στο "cloud". 
  • Cybersecurity: To Cloud computing εκτός από την επανάσταση που επιφέρει σε μια επιχείρηση επιφέρει και κινδύνους όσον αφορά τα περιουσιακά στοιχεία των επιχειρήσεων τα οποία είναι πιο ευάλωτα στις απειλές του διαδικτύου. Συνεπώς κρίνεται απαραίτητο μια επιχείρηση μαζί με την μετάβαση αυτής σε υποδομή "cloud" να αναπτύξει ταυτόχρονα μία ολιστική διαδικασία διαχείρισης κινδύνων στο διαδίκτυο.
  • Ψηφιακό περιβάλλον εργασίας:  Το ψηφιακό περιβάλλον εργασίας είναι ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι βρίσκουν όλες τις πληροφορίες και τις διαδικασίες που χρειάζονται για να εργαστούν με επιτυχία. Μπορούν να μοιραστούν τις γνώσεις τους γρήγορα και με ευκολία και να αποκτήσουν βοήθεια και πληροφορίες από τους συναδέλφους τους. Η ελεύθερη ροή πληροφοριών στο ψηφιακό εργασιακό περιβάλλον έχει θετικές επιπτώσεις στην ευελιξία και την καινοτόμο ενέργεια των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η ενσωμάτωση και η συνεργασία είναι οι θεμελιώδεις αρχές του ψηφιακού χώρου εργασίας: δεδομένα από όλα τα εφαρμοζόμενα λογισμικά συστήματα (π.χ. ERP, CRM, BI κ.λπ.) συγκεντρώνονται σε μια κεντρική πλατφόρμα. Αυτό όχι μόνο καθιστά διαθέσιμες τις πληροφορίες και τις εφαρμογές και διευκολύνει την εμπλοκή και ικανοποίηση των εργαζομένων παρέχοντας τις σωστές πληροφορίες στους κατάλληλους ανθρώπους την κατάλληλη στιγμή.
  • Εξυπηρέτηση ψηφιακού καταναλωτή: Στην ψηφιακή εποχή, οι εταιρείες πρέπει να αλλάξουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Η αλλαγή αυτή οφείλεται κυρίως στους πελάτες. Οι απαιτήσεις του πελάτη αυξάνονται καθημερινά. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις, οι εταιρείες πρέπει να προσφέρουν στους πελάτες τους μια εξαιρετική εμπειρία. Η καλή εμπειρία θα παράγει περισσότερες πωλήσεις και περισσότερη πίστη στην επιχείρηση. Οι επιχειρήσεις εστιάζουν στην ψηφιακή εμπειρία των πελατών για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων. Με την παροχή ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών, μια επιχείρηση μπορεί να μειώσει σημαντικά το κόστος και να προσφέρει άψογη και πιο ικανοποιητική εμπειρία πελατών.
Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος της εταιρείας μας.