Ενδιαφέρεστε για Σχέδιο Βελτίωσης;
ΕΛ
EN
ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΚΛΑΔΟΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Αναγνώριση & Συμβουλευτική Συλλογικών Σχημάτων
Αναγνώριση και Διαχείριση Συνεταιρισμών, Ομάδων & Οργανώσεων Παραγωγών....
Υποβολή Επενδυτικών Προγραμμάτων
Προετοιμασία και υποβολή προτάσεων σε προγράμματα χρηματοδοτικών ενισχύσεων...
ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
BLOG
ΚΑΡΙΕΡΑ
main_title_icon
Θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα;
cookie
Στην Growplan χρησιμοποιούμε Cookies!
Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου εξασφαλίσουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή όλων» ώστε να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει. Εναλλακτικά κλίκαρε αυτά που θες και πάτα «Αποδοχή επιλογών»! Αναλυτικά μπορείς να βρείς την Πολιτική μας για τα cookies εδώ.
Αναγκαίο
Στατιστικά
Προώθησης
Προβολή λεπτομερειών
Δήλωση Cookie
Σχετικά
Αναγκαίο

Τα αναγκαία, άλλως, απολύτως απαραίτητα cookies, είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες τους, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές ή χρήση του καλαθιού αγοράς. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία των Δικτυακών μας Τόπων.

Στατιστικά

Αυτά τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τους Δικτυακούς μας Τόπους, για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέπτονται συχνότερα και αν λαμβάνουν μηνύματα σφαλμάτων από ιστοσελίδες. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν κάποιον επισκέπτη. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων μίας ιστοσελίδας.

Προώθησης

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και τα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών, τον περιορισμό προβολών διαφήμισης ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αυτά τα cookies για να θυμόμαστε τους ιστότοπους που έχετε επισκεφθεί ώστε να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά και μας επιτρέπουν να επιβραβεύσουμε εξωτερικές ιστοσελίδες και συνεργάτες που σας προώθησαν σε εμάς.

Τα αναγκαία, άλλως, απολύτως απαραίτητα cookies, είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες τους, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές ή χρήση του καλαθιού αγοράς. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία των Δικτυακών μας Τόπων.

Αυτά τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τους Δικτυακούς μας Τόπους, για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέπτονται συχνότερα και αν λαμβάνουν μηνύματα σφαλμάτων από ιστοσελίδες. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν κάποιον επισκέπτη. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων μίας ιστοσελίδας.

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και τα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών, τον περιορισμό προβολών διαφήμισης ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αυτά τα cookies για να θυμόμαστε τους ιστότοπους που έχετε επισκεφθεί ώστε να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά και μας επιτρέπουν να επιβραβεύσουμε εξωτερικές ιστοσελίδες και συνεργάτες που σας προώθησαν σε εμάς.

Τα «cookies» είναι μικρά κομμάτια αρχείων σε μορφή κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) του χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο. Οι πληροφορίες οι οποίες αποθηκεύονται στον υπολογιστή του χρήστη μπορεί να περιέχουν στοιχεία όπως ποιες είναι οι σελίδες που επισκέφτηκε ο χρήστης, την ημερομηνία και την ώρα της επίσκεψης καθώς και κάποιον τυχαίο και μοναδικό αριθμό αναγνώρισης του χρήστη. Σε καμία περίπτωση τα cookies δεν περιέχουν προσωπικές πληροφορίες ή πληροφορίες, οι οποίες θα επιτρέψουν σε οποιονδήποτε να επικοινωνήσει με τον επισκέπτη του δικτυακού τόπου, μέσω τηλεφώνου, e-mail, κ.λπ. Επιπλέον, με την χρήση των cookies δεν υπάρχει πρόσβαση στα έγγραφα ή αρχεία του υπολογιστή σας.

Με την χρήση αυτή, το site είναι σε θέση να αποθηκεύσει χρήσιμες πληροφορίες για την περιήγηση του χρήστη στο site, καθώς και να διαβάσει τις πληροφορίες αυτές ώστε να προσφέρει στον χρήστη μια ενοποιημένη εμπειρία περιήγησης.

Επιπλέον, τα cookies μας βοηθούν να βλέπουμε την απόδοση και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας, βελτιώνοντας την παρουσίαση και το περιεχόμενό της, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των επισκεπτών μας.

Ίδρυση Μονάδας Μεταποίησης (65% επιδότηση) από Επαγγελματίες Αγρότες (Μέτρο 4.2.3.)

Επιδοτήσεις

Ίδρυση Μονάδας Μεταποίησης (65% επιδότηση) από Επαγγελματίες Αγρότες (Μέτρο 4.2.3.)

12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Επιδοτήσεις

Ίδρυση Μονάδας Μεταποίησης (65% επιδότηση) από Επαγγελματίες Αγρότες (Μέτρο 4.2.3.)

12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Αποθήκευση Άρθρου
0 comments 0 share
Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 3'
To νέο ΠΑΑ μέσω του Μέτρου 4.2.3. (το οποίο αναμένεται να προκηρυχθεί πολύ σύντομα - το πλαίσιο λειτουργείας έχει βγεί ήδη σε ΚΥΑ) δίνει στους επαγγελματίες αγρότες την ευκαιρία της ένταξης στη μεταποίηση, προκειμένου να αυξήσουν το εισόδημά τους και να παρέχουν προϊόντα με υψηλή προστιθέμενη αξία

Στόχος του παρόντος Μέτρου είναι η παραγωγή και η διάθεση πιο ανταγωνιστικών ποιοτικών προϊόντων στην αγορά, η ενίσχυση των τοπικών αγορών και της τοπικής ανάπτυξης, η δημιουργία θέσεων εργασίας και η συγκράτηση του πληθυσμού στην ύπαιθρο.

Δικαίωμα για ενίσχυση έχουν μόνο οι επαγγελματίες αγρότες (ατομικές επιχειρήσεις όχι εταιρείες) που σκοπεύουν να ιδρύσουν μεταποιητική δραστηριότητα (μονάδα) της οποίας η πρώτη ύλη θα προέρχεται αποκλειστικά από την δική τους γεωργική εκμετάλλευση ή και από άλλες γεωργικές εκμεταλλεύσεις.

Οι επιλέξιμοι κλάδοι προς ενίσχυση είναι οι ακόλουθοι:
  • Κρέας – πουλερικά – κουνέλια (παραγωγή κρεατοσκευασμάτων, αλλαντικών και προϊόντων με βάση το κρέας)
  • Γάλα (όπως επεξεργασία γάλακτος, παραγωγή προϊόντων γάλακτος, τυρί, γιαούρτι)
  • Οίνος – Αμπελουργία (συμπεριλαμβάνεται η παραγωγή αποσταγμάτων, ποτών)
  • Οπωροκηπευτικά
  • Μονάδες μεταποίησης γεωργικών προϊόντων για την παραγωγή προϊόντων διατροφής και κοσμετολογίας (όπως π.χ. προϊόντα από μαστίχα, από γάλα γαϊδούρας)
  • Φαρμακευτικά και Αρωματικά Φυτά (συμπεριλαμβάνεται και η παραγωγή αιθέριων ελαίων)
  • Ξύδι (π.χ. παραγωγή ξυδιού από οίνο, από φρούτα και άλλες γεωργικές πρώτες ύλες)
  • Μέλι και επεξεργασία προϊόντων κυψέλης (γύρη, πρόπολη, βασιλικός πολτός και λοιπά προϊόντα)
  • Επεξεργασία καπνού 
 
Στο πλαίσιο του Μέτρου ενισχύονται δαπάνες που αφορούν τις εξής κατηγορίες:
 
  • Κατασκευή ή βελτίωση κτιριακών υποδομών.
  • Διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
  • Αγορά, μεταφορά και εγκατάσταση μηχανολογικού εξοπλισμού, εξοπλισμού εργαστηρίων και εξοπλισμού παραγωγής ανανεώσιμης ενέργειας, εξοικονόμησης ύδατος και επεξεργασίας αποβλήτων, όχι ως μεμονωμένη δράση αλλά ως τμήμα της συνολικής επένδυσης.
  • Αγορά καινούργιων οχημάτων όπως:
    • ισοθερμικά βυτία, αναγκαίων για τη μεταφορά του γάλακτος προς τον χώρο τυποποίησης –μεταποίησης, 
    • βυτιοφόρα αυτοκίνητα μεταφοράς διφασικού πυρήνα για ελαιοτριβεία διφασικής λειτουργίας,
    • ψυγεία αποκλειστικά για χονδρεμπορία προϊόντων,
    • οχήματα για τη μεταφορά των ζωικών υποπροϊόντων,
    • μέσα εσωτερικής μεταφοράς που καλύπτουν τις ανάγκες της επένδυσης (όπως περονοφόρα, ανυψωτικά).
  • Γενικές δαπάνες όπως:
    • αμοιβές αρχιτεκτόνων, μηχανικών και συμβούλων,
    • αμοιβές για συμβουλές σχετικά με την περιβαλλοντική και οικονομική βιωσιμότητα
    • μελέτες σκοπιμότητας.
    • δαπάνες πιστοποίησης (όπως ISO 22000, ISO 9001 κ.λ.π.). 
  • Άυλες δαπάνες όπως:
    • απόκτηση ή ανάπτυξη λογισμικού και
    • αποκτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, αδειών, δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, εμπορικών σημάτων,
    • δημιουργία αναγνωρίσιμου σήματος (ετικέτας) του προϊόντος,
    • έρευνα αγοράς για τη διαμόρφωση της εικόνας του προϊόντος (συσκευασία, σήμανση). 
 
Οι παραπάνω δαπάνες προκειμένου είναι επιλέξιμες πρέπει να υλοποιηθούν από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και μετά, εξαιρουμένων των γενικών δαπανών που μπορούν να πραγματοποιηθούν και νωρίτερα, εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου.

Ο συνολικός επιλέξιμος προϋπολογισμός της προτεινόμενης επένδυσης ανέρχεται σε 50.000€ έως 300.000€.
 
Οι εν δυνάμει δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλλουν επίσης αίτηση για επιδότηση και στα Σχέδια Βελτίωσης με την προϋπόθεση ότι το μέγιστο ύψος επένδυσης (συνολικός προϋπολογισμός) αθροιστικά για τα δύο Μέτρα (4.1 και 4.2.3)  να μην ξεπερνά τις 500.000€. 

Το ποσοστό ενίσχυσης για το Μέτρο 4.2.3 χορηγείται βάσει του Καν. (Ε.Ε.) 1407/2013 (de minimis), ανέρχεται δηλαδή σε 65%.

Περισσότερα για το Μέτρο 4.2 δείτε εδώ

 
Share:

Αποθήκευση Άρθρου
Επικοινωνείστε μαζί μας

Σχετικά posts

Τι έρχεται σε Σχέδια Βελτίωσης, Νέο Αναπτυξιακό Νόμο, Ομάδες Παραγωγών
0 comments 0 share 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021
Τι έρχεται σε Σχέδια Βελτίωσης, Νέο Αναπτυξιακό Νόμο, Ομάδες Παραγωγών
Επενδύσεις έως 130.000 ευρώ για όσους δραστηριοποιούνται στη φυτική παραγωγή και τη µελισσοκοµία και έως 200.000 ευρώ για τους κτηνοτρόφους θα επιδοτούν νέα Σχέδια Βελτίωσης που θα προκηρυχθούν  πιθανότατα..   [...]
περισσότερα >
Ελαιοτριβεία Επιδότηση Αναπτυξιακού – ΕΣΠΑ - Leader
0 comments 0 share 03 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2021
Ελαιοτριβεία Επιδότηση Αναπτυξιακού – ΕΣΠΑ - Leader
Η ίδρυση ελαιοτριβείου είναι μία επένδυση που απαιτεί κεφάλαιο, αλλά μπορεί να αποδώσει σχετικά γρήγορα. Στην Ελλάδα λειτουργούν περισσότερα από 2.000 ελαιοτριβεία από τα οποία πάνω από το 90% λειτουργεί με βάση την τριφασική μέθοδο παραγωγής ελαιολάδου, καθώς τα παραγόμενα [...]
περισσότερα >
Τυροκομεία Επιδότηση Αναπτυξιακού – ΕΣΠΑ - Leader
0 comments 0 share 31 ΙΟΥΛΙΟΥ 2021
Τυροκομεία Επιδότηση Αναπτυξιακού – ΕΣΠΑ - Leader
Ένας κλάδος στις σύγχρονες μέρες που αντέχει και παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική, είναι οι μικρές μεταποιητικές μονάδες και ιδιαίτερα τα τυροκομικά και γαλακτοκομικά προϊόντα. Οι πωλήσεις των τελευταίων βαίνουν αυξανόμενες, ενώ η αγορά έχει ανοίξει σε εξαγωγικό επίπεδο [...]
περισσότερα >
topbar